Coming soon, there will be announcements regarding the privileges of Membership and the random giveaway of prizes for those who purchase the Memories boxset, so stay tuned! ❤️😎
Fandom Board
เรียกร้องความรับผิดชอบจากการซื้อ Memories Box Set
1.ในเงื่อนไขที่ว่าทุกกล่องจะได้โปสเตอร์พร้อมลายเซ็น(*ย้ำว่าทุกกล่อง)แต่เราไม่ได้ เราถือว่าบริษัทหลอกลวงลูกค้านะคะ เราเป็น Loyal Member ค่ะ
2.กล่องขาดทั้งที่กล่องบรรจุภายนอกไม่เสียหายเลยสักนิด แปลว่ากล่องขาดอยู่ก่อนแล้วแต่ยังคงจัดส่งให้ลูกค้า
เราอยากได้ความรับผิดชอบจากบริษัทค่ะ หวังว่าจะมีมากพอไม่ใช่แค่มุ่งหาแต่กำไรแล้วเอาเปรียบผู้บริโภคนะคะ ชื่อเสียงจะกลายเป็นชื่อเสียมากกว่า และอย่าเอาแต่เงียบไม่ตอบคำถามนะคะ ความเป็นมืออาชีพในการทำงานต้องมีค่ะ
***LOYAL MEMBERSHIP***
รับโปสการ์ดพร้อมลายเซ็นทุก BOX SET
Same here. The memory box has marks and scratches even it’s wrapped with bubble wrapping. That means before it’s packed the box was already damaged. I am disappointed after waiting for so long with the delays and low/no communications.
Also what I’m disappointed on is the photo diary. We were sold with this description “A diary written by the actors who will share their stories through texts and photographs in this diary” - quality was poor at price 5999THB (plus high delivery fees).
To the people who purchased the Memory BOX and is showing shipped, please contact Customer Support ASAP that's a system error, they already fixed my memory box status.
Please be aware of this and contact the TEAM ASAP for them to change it prior the shipping begins, otherwise will be hard to proof you have not received your memory box.
Guys check your orders:
GO on profile
Click on My orders
There locate the memory box item and check the status
Hi, may I know what is the email of the Team? :) I been trying to contact them about my memory box status but no one reply me so far :(
In which section can you order the surprise box? In which section of the page can you order the surprise box? Is it possible that it will arrive in Mexico Acapulco?